ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ АУДИТ ҚЫЗМЕТІ
Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметінің қызметіне басшылық ету бас дәрігердің бұйрығымен медициналық қызметтердің сапасын бақылау жөніндегі директордың орынбасарына жүктелген (қазіргі уақытта бос).
Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметінің негізгі қызметкерлері: сарапшы дәрігер, медбике, оператор болып табылады.
Қызметтің мақсаты-медициналық көмек көрсету стандарттарына сәйкес дәрілік қамтамасыз етуді қоса алғанда, халықтың денсаулығын сақтауға және қалпына келтіруге бағытталған медициналық қызметтерді уақтылы, қауіпсіз, қолжетімді және сапалы алуға азаматтардың құқықтарын іске асыруды қамтамасыз ету.
Қызметтің негізгі міндеттері:
- Пациенттердің қауіпсіздігін іске асыруды, олардың құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету және қауіпсіз, тиімді және сапалы медициналық көмек алуға қолдау көрсету;
- Медициналық көмек пен медициналық қызметтердің қолжетімділігі мен сапасын қамтамасыз ету;
- Пациенттердің проблемаларын (шағымдарын) олардың пайда болуына қарай, оның ішінде сенім телефоны арқылы «осында және қазір» қағидаты бойынша қанағаттану дәрежесін зерделей отырып шешу;
- * Ішкі емханалық комиссиялардың қызметін бақылау(өлімді зерттеу, инфекциялық бақылау, дәрігерлік-консультациялық және т. б.);
- Тәуекелдерді басқару бағдарламасы мен жоспарын, бағдарлама үшін жыл сайынғы индикаторларды әзірлеу, оқиғаларды анықтау арқылы пациенттердің қауіпсіздік мәдениетін қамтамасыз ету;
- Пациенттерге жоғары сапалы медициналық көмек көрсету үшін емхана ресурстарының барабар қолданылуын қамтамасыз ету;
- Халықаралық және Ұлттық аккредиттеу стандарттарын енгізу және қолдау, осы стандарттардың талаптарына сәйкестігін өзін-өзі бағалау, медициналық қызмет көрсету сапасын және пациенттердің қауіпсіздігін үздіксіз арттыру бойынша құрылымдық бөлімшелер қызметінің тиімділігін бағалау.

2024 жылдың 6 айында пациенттердің 264 өтініші пысықталды.
Бекітілген халықтың негізгі проблемалары (шағымдары) дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету, емханаға тіркелу, бейінді мамандарға жазылу, мүгедектікті анықтау үшін медициналық-әлеуметтік сараптамаға(МӘС) жіберу, диагностикалық тексерулер жүргізу, стационарлық және стационарды алмастыратын жағдайларда медициналық көмек алу, емхананың медициналық персоналы мен штаттан тыс қызметкерлердің коммуникативтік дағдыларды сақтауы және т. б. мәселелер болды.
Бекітілген халықтың ұсыныстары:
- Фин кентінің тұрғындарын емханаға бекіту;
- Азаматтарды тегін және (немесе) жеңілдікпен амбулаториялық қамтамасыз ету үшін дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың уақтылы түсуімен және жеткілікті көлемде мәселені шешу;
- Бейінді мамандардың белгілі бір жағдайларға ғана емес(шұғыл жағдайлар мен жарақаттар, оның ішінде офтальмологиялық, оториноларингологиялық және басқалар; шұғыл және жоспарлы стоматологиялық көмек көрсету кезінде; дерматовенерологиялық бейіндегі аурулар кезінде), сонымен қатар жалпы практика дәрігерінің (учаскелік дәрігердің)жолдамасынсыз барлық пациенттерге қызмет көрсетуі;
- Дәрігердің бір учаскеге қызмет көрсетудің жалпы практикасын орындау мүмкіндігін қарастыру;
- Уақтылы мамандандырылған медициналық көмекті қамтамасыз ету үшін ауруханаға жатқызуды күту мерзімін қысқарту.