МЕДИЦИНАЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ-ТАЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ
Медициналық ақпараттық-талдау орталығы ӨЗКО «Қарағанды қаласының №2 емханасы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнының құрылымдық бөлімшесі болып табылады. Ол медициналық ұйым басшысының бұйрығымен 2022 жылы құрылған. Орналасқан жері: ст. Ардақ 1, 4 қабат, No 410 және № 411 кабинеттер, жүйелік әкімшілер кабинеті № 406, мұрағат.
МИАК негізгі міндеттері:
- Медициналық-статистикалық мәліметтерді, персоналды, халықтың аурушаңдығын, емхана қызметінің қаржылық, экономикалық және басқа да көрсеткіштерін жинау, өңдеу, жинақтау, сенімділігін бақылау және талдау;
- Статистикалық мәліметтерді талдау үшін бастапқы ақпаратты дайындау;
- Регистрлерді жүргізу;
- Уақыт бойынша барлық құрылымдық бөлімшелердің қызмет көрсеткіштерін талдау, емхана қызметінің негізгі көрсеткіштерін талдау;
- KIIS деректері бойынша клиникалық көрсеткіштердің күнделікті мониторингі;
- Жедел статистикалық есептілікті жинауды ұйымдастыру, сұраныс бойынша қалыптастыру және ұсыну (ай сайын, тоқсан сайын, жыл сайын);
- Басшылық тапсырмасы бойынша Қорғаныс министрлігінен есеп беру деректерін жинау;
- Өтініштер бойынша статистикалық ақпаратты ұсыну.
Бөлім құрылымы:
Бөлімшенің құрылымы мен штаттық кестесі емхана директоры бекіткен жұмыс көлемі мен өндіріс сипаттамаларын ескере отырып, штаттық кестеге сәйкес құрастырылады.
Жоқ | Лауазымды атаулар | Штат бірлігінің саны |
Медициналық ақпараттық-талдау орталығы | ||
1 | МИАК басшысы | 1.00 |
2 | Дәрігер-статист | 3.00 |
Дәрігерлердің жалпы саны: | 4.00 | |
3 | Медициналық статист | 1.00 |
Мейірбикелердің жалпы саны: | 1.00 | |
4 | Бағдарламашы | 2.00 |
5 | Баспасөз хатшысы | 1.00 |
6 | Маркетолог | 1.00 |
7 | Оператор | 4.00 |
8 | Мұрағатшы | 1.00 |
Барлығы басқа: | 9.00 | |
Барлығы | 14.00 |
Медициналық ақпараттық-талдау орталығының (МИАК) қызметі
МИАК клиниканың жұмысын ұйымдастыруда және үйлестіруде, әдістемелік, статистикалық және аналитикалық қамтамасыз етуде орталық рөл атқарады. Біздің негізгі қызметімізге мыналар кіреді:
- Деректерді жинау және өңдеу : Біз емхана бөлімшелерінің қызметі және халықтың аурушаңдығы туралы медициналық және статистикалық мәліметтерді тиімді жинауды және мұқият өңдеуді ұйымдастырамыз. Бұл тұрғындардың денсаулық жағдайындағы өзгерістерге жедел ден қоюға және өзекті мәселелерді анықтауға мүмкіндік береді.
- Нәтижелерді талдау және синтездеу : Статистикалық есептердің негізінде біз жұмыс нәтижелерін қорытындылаймыз, терең талдау жүргіземіз және одан әрі жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлейміз. Бұл ұсыныстар емхана директорына енгізу үшін ұсынылып, медициналық қызмет көрсету сапасын арттыруға ықпал етеді.
- Ішкі индикаторларды іске асыру : Біз бөлімшелер қызметінің ішкі көрсеткіштерін әзірлеп, енгіземіз , бұл ұсынылатын қызметтердің сапасын бақылауға және бағалауға, сондай-ақ жақсарту бағыттарын анықтауға мүмкіндік береді.
- Сенімді есеп беру : Біз жоғары тұрған органдардың қатаң талаптарына сәйкес келетін және ресурстарды жоспарлауға көмектесетін бекітілген нысандар бойынша нақты статистикалық есептілікті уақтылы ұсынуды қамтамасыз етеміз.
- Консультациялық қолдау : Біз клиника бөлімшелеріне олардың профилактикалық, емдік, диагностикалық және оңалту іс-шараларында ұйымдастырушылық, әдістемелік және кеңестік көмек көрсетеміз. Біз сондай-ақ басшылықтың нұсқауы бойынша осы жұмыс бағыттарына аудит жүргіземіз, бұл сапа стандарттарын жақсартуға көмектеседі.
- Жаңа технологияларды енгізу : Біз медициналық және статистикалық деректерді өңдеу үшін заманауи есептеу технологияларын белсенді пайдаланамыз, бұл ақпараттың тиімділігі мен қолжетімділігін айтарлықтай арттырады.
- Озық тәжірибелерді зерделеу және енгізу : Біз клиникалық бөлімшелердің күнделікті қызметіне озық тәжірибені енгізе отырып, медициналық қызмет көрсету саласындағы озық тәжірибелерді мұқият зерттеп, қорытындылаймыз.
- Үздіксіз кәсіби даму : Біз қызметкерлеріміздің үздіксіз дамуына және денсаулық сақтау саласындағы өзгерістерге бейімделуге және көрсетілетін қызметтердің деңгейін жақсартуға мүмкіндік беретін жаңа білімдерді енгізуге ұмтыламыз.
1. МИАК басшысы
МИАК басшысы орталықты жалпы басқаруға жауапты стратегиялық басшы болып табылады. Ол денсаулық сақтау қызметін жақсартудың стратегияларын әзірлейді, жобаларды басқарады және топ жұмысын үйлестіреді. Оның міндеті – статистиканы талдау және жақсарту бағыттарын анықтау. Мысалы, пациенттер деректерін жинау мен талдауды автоматтандыру үшін есеп берудің жаңа нысандарын енгізу, бұл есептерді құру уақытын қысқартады және деректердің дәлдігін арттырады. Ол сондай-ақ қызмет көрсету сапасын бақылау нәтижелерін талқылау және пациенттердің қанағаттану деңгейіне және емхана жұмысының тиімділігіне тікелей әсер ететін қызметтерді жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу үшін медициналық қызметкерлермен тұрақты кездесулер ұйымдастыра алады .
Клиникадағы рөлі : Менеджер емхана басшылығы мен медициналық персонал арасындағы дәнекер болып табылады. Ол пациент тәжірибесін жақсарту үшін барлық деректер мен ақпараттың тиімді пайдаланылуын қамтамасыз етеді.
2. Жүйелік әкімшілер кеңсесі
Жүйелік әкімшілер кеңсесінің мамандары емхананың IT-инфрақұрылымын басқарады. Олар деректердің қауіпсіздігін және барлық жүйелердің бірқалыпты жұмысын қамтамасыз ететін аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді орнатады, конфигурациялайды және қызмет көрсетеді. Олардың жұмысына тұрақты тексерулер мен жаңартулар, сондай-ақ қызметкерлерді оқыту кіреді.
Клиникадағы рөлі : Жүйе әкімшілері емхананың ақпараттық жүйелерінің жұмыс істеуі үшін маңызды. Олар деректер базасының және электронды медициналық жазбалардың сенімділігін қамтамасыз етеді, бұл пациенттерге қызмет көрсету сапасына және дәрігерлердің тиімділігіне тікелей әсер етеді.
3. Медициналық статистиктер
Медициналық статистика мамандары медициналық деректерді жинайды және талдайды. Олардың жұмысы процестерді жақсартуға және денсаулық сақтау сапасын жақсартуға көмектесетін талдаулар жүргізуді қамтиды. Медициналық статистика мамандары медициналық деректерді жинайды, талдайды және түсіндіреді. Олар есеп беру нысандарын құру, өлім-жітім, аурушаңдық, меморандум көрсеткіштерін орындау бойынша жұмыс жасайды және жоғарыда аталғандарды талдайды , аурулардың даму тенденцияларын талдайды және медициналық қызмет көрсетудегі проблемаларды анықтайды. Мысалы, оларды талдау ауруханаға жатқызудан бас тарту санының көбеюін анықтауы мүмкін, бұл басшылық жағдайды жақсарту үшін шаралар қабылдауға мүмкіндік береді.
Клиникадағы рөлі : Статистиктер басқару шешімдерін қабылдау үшін негізгі ақпарат көзі ретінде қызмет етеді. Олардың талдауы медициналық көмек көрсетудегі проблемаларды анықтауға көмектеседі, бұл емхана жұмысының жақсаруына әкелуі мүмкін.
4. Медициналық статист
Медициналық статист пациенттің денсаулығына қатысты деректерді өңдеуге және талдауға жауапты. Ол стационарлық және амбулаториялық қызметтер туралы есептерді жасайды, халықтың денсаулық көрсеткіштерін бақылайды және деректерге негізделген ұсыныстарды береді. Оның жұмысы ұсынылатын қызметтердің тиімділігін жүйелі талдауды қамтиды. Ауруханаға жатқызудан бас тартуды бақылау, үйде стационар жоспарларының орындалуын бақылау, проблемалық мәселелерді анықтау.
Клиникадағы рөлі : Медициналық статистик дәрігерлер мен әкімшілікті емдеуді оңтайландыру және пациенттердің денсаулығын жақсарту үшін тиісті деректермен қамтамасыз ету арқылы қолдайды. Ол сонымен қатар есеп беру материалдарын дайындауға көмектеседі.
5. Операторлар
Сипаттама : Операторлар ақпаратты жүйеге енгізу және өңдеуді жүзеге асырады. Олар электронды медициналық карталардағы жазбалардың дұрыстығына, емделген науқастардың тізімдерін құруға және есептерді құруға жауапты. Олардың жұмысы диагностика мен емдеуге қажетті ақпараттың өзекті болуын қамтамасыз етеді. Сондай-ақ олар дәрігерлердің науқастармен жұмысының тиімділігін бақылайды: қатерлі ісікке, туберкулезге күдікті, диспансерлік емделушілер, скринингке жататын мақсатты топтар .
Клиникадағы рөлі : Операторлар медициналық көмек сапасына тікелей әсер ететін деректер дәлдігін сақтауда маңызды рөл атқарады. Олардың қызметі дәрігерлер мен пациенттер арасындағы тиімді әрекеттесуге ықпал етеді.
6. Мұрағатшы
Медициналық құжаттарды ұйымдастыру мен сақтауды мұрағатшы басқарады. Ол тарихи деректерді сақтауға және талдау мен зерттеу үшін оларға қолжетімділікті қамтамасыз етуге жауапты. Мұрағатшы құпиялылық нормаларының сақталуын бақылайды және құжаттардың есебін жүргізеді. Мұрағат қызметкері құжаттардың дұрыс ресімделуін және сақталуын қамтамасыз ету үшін медициналық қызметкерлермен белсенді әрекеттеседі .
Клиникадағы рөлі : Мұрағат қызметкері ақпараттың дәл және медициналық қызметкерлер мен әкімшілік үшін қолжетімді болуын қамтамасыз ету арқылы жұмыс сапасының жоғары стандарттарын сақтайды. Оның жұмысы тарихи талдау мен жоспарлау үшін өте маңызды.
7. Баспасөз хатшысы
Баспасөз хатшысы емхананың ішкі және сыртқы байланыстарына жауап береді. Баспасөз хабарламаларын дайындайды, іс-шаралар ұйымдастырады және БАҚ-пен өзара әрекеттеседі. Баспасөз хатшысы «Қарағанды қаласының №2 емханасы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнының қызметі туралы ақпаратты, оның ішінде жетістіктер туралы есептер мен әлеуметтік желілерде жарияланымдарды қалыптастырады және таратады.
Клиникадағы рөлі : Баспасөз хатшысы қоғамда емхананың оң имиджін қалыптастыруға ықпал етеді. Оның жұмысы қоғамды жетістіктер мен бастамалар туралы хабардар етуге көмектеседі, бұл өз кезегінде жаңа пациенттерді тартуға және мекемеге деген сенімді арттыруға мүмкіндік береді.